İLETİŞİM BECERİLERİ NEDİR?

Kişisel ve kurumsal iletişim kullanma sanatıdır.

İLETİŞİM BECERİLERİ NEDİR?

Kurumsal dilin geliştirilmesini sağlar.

“İletişimdeki en önemli şey söylenmemiş olanı duymaktır.” – Peter Drucker

İletişim becerileri, bir kişinin ya da kurumun diğer insanlarla veya kurumlarla etkili bir şekilde iletişim kurmasını sağlar. Bu beceriler, aktif dinleme, sözel ve yazılı iletişim, karşılıklı anlaşma, problem çözme ve çatışma çözme gibi faktörleri içerir.

Aktif dinleme, bir kişinin diğer kişinin söylediklerine dikkatle ve anlamaya çalışarak dinlemektir. Sözel iletişim, bir kişinin konuşmasını, tonunu ve beden dili ile ifade etmesidir. Yazılı iletişim, bir kişinin yazılı olarak mesajlarını veya e-postalarını ifade etmesidir.

Karşılıklı anlaşma, iletişim sürecinde taraflar arasında anlaşmaya varılmasıdır. Problem çözme, bir kişinin sorunları çözmek için doğru yolları ve yöntemleri kullanmasıdır. Çatışma çözme, bir kişinin çatışmaları çözmek için doğru yolları ve yöntemleri kullanmasıdır.

İletişim becerileri, birçok farklı alanda önemlidir, örneğin iş, aile ve sosyal ilişkilerde. Bu becerilerin geliştirilmesi, kişilerin daha iyi anlaşmasını, daha iyi iletişim kurmasını ve daha iyi sonuçlar elde etmelerini sağlar.

İletişim Becerileri eğitimini almak ya da danışmanlık hizmetlerinden yararlanmak istiyorsanız bizimle iletişime geçin >>

HEDEFLERİNİZE ULAŞMAK İÇİN BİR DÜŞÜNCE MÜHENDİSİNİZ VAR. BİZİ HEMEN ARAYIN...

Kişisel ya da kurumsal
 tüm süreciniz bize emanet.

Hedef belirleme